Aby zamówić jeden z oferowanych przez LubMAN pakietów hostingowych (patrz: Oferta/Pakiety hostingowe) należy najpierw zalogować się do Strefy Klienta.
Jeżeli nie jesteś jeszcze klientem LubMAN (łącza stałe, dostęp do internetu, domeny, hosting) należy zarejestrować się w naszym systemie zamówień klikając przycisk "Rejestracja" w prawym, górnym rogu naszej witryny.
Jeśli jesteś już klientem dowolnej usługi LubMAN to powinieneś otrzymać informację o identyfikatorze i haśle do Strefy Klienta w postaci wydruku na pomarańczowym papierze dołączonego do faktury za usługę.
Po zalogowaniu się do Strefy Klienta przejdź do strony Oferta/Pakiety hostingowe i kliknij przycisk "Zamów" przy wybranym przez Ciebie pakiecie hostingowym.
Wypełnij wszystkie informacje w formularzu tj. nazwę konta (stanie się ona identyfikatorem do panelu zarządzania hostingiem), hasło, pełną nazwę domeny lub nazwę i wybraną z listy jedną z naszych bezpłatnych domen. Zaakceptuj regulamin świadczenia usługi a następnie kliknij przycisk "Dodaj do koszyka".
Możesz kontynuować zakupy, dodając kolejne domeny lub pakiety hostingowe do koszyka. Jeśli chcesz zakończyć zakupy i złożyć zamówienie, przejdź do "Koszyka" (przycisk w prawym, górnym rogu), kliknij przycisk "Do kasy", przeczytaj informację końcową i kliknij OK.
Po chwili zostaniesz automatycznie przekierowany do Strefy Klienta, gdzie w zakładce "Faktury proforma" znajdziesz stosowny dokument będący podstawą do opłacenia zamówionej usługi. Wydrukuj go i opłać w terminie. Pakiet hostingowy stanie się aktywny zaraz po zakończeniu zamawiania i będzie działał przez 14 dni. W przypadku braku płatności pakiet zostanie zablokowany po 14 dniach od daty zamówienia.